Adwords

28 maart 2014
Geen reacties

Google Shopping is dan echt iets voor jou! Heb je wel eens die opvallende plaatjes van producten gezien, die soms bij de advertenties in de zoekresultaten naar boven komen? Steeds vaker zien we advertenties terugkomen met productvermeldingen, ook wel Google Shopping resultaten genoemd. De officiële naam voor de productvermeldingen zijn Google Adwords Product Listing Ads

12 maart 2013
Geen reacties

Bijna al onze medewerkers zijn nu via een blog aan bod geweest. Wie doet wat? Zo hebben wij junioren die hier tijdens hun studietijd werken, maar ook parttimers en fulltimers. Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk bij SEO Online Marketing? Het lijkt mij leuk wat meer inzicht te geven in onze processen. Wanneer er

15 maart 2012
Geen reacties

8 maart jl. introduceerde de Nederlandstalige AdWords blog de nieuwe feature ‘productvermelding’.  Dit geeft u de mogelijkheid uw product met een afbeelding naast uw advertentie weer te geven. Na de succesvolle introductie in de Verenigde Staten heeft Google vastgesteld dat de doorklik ratio twee keer zo hoog ligt dan bij ‘gewone’ tekstadvertenties. Vanaf eind deze

28 juni 2011
Geen reacties

Ik kom steeds meer klanten tegen die heel veel geld verbranden in hun Adwords Google account. Ze hebben ooit eens een Adwords account opgezet en er vervolgens nooit meer naar om gekeken. Dit is zo zonde! Door een gestructureerde opbouw van de Adwords campagnes kan je zeer veel mooie resultaten bereiken. In dit artikel beschrijf

2 februari 2011
Geen reacties

De laatste tijd is er nogal wat te doen geweest over het belang van metatags op de website. Sommigen geven aan dat het belang enorm overschat is en dat Google weinig waarde meer hecht aan metatags. Google pakt regelmatig ook zelf een omschrijving van de site of van een dmoz vermelding. Goed opgebouwde metatags dragen

13 januari 2011
Geen reacties

Regelmatig spreek ik MKB ondernemers die aangeven te adverteren via zoekmachines ook SEA genoemd. Dit betreft vaak Google Adwords campagnes voor een website of webshop. Dit wordt ook weleens aangehaald als reden om maar niet te investeren in zoekmachine optimalisatie (ook SEO genoemd). SEO is de organische ofwel gratis vermelding in de Google resultaten. In