Social media

9 mei 2014
Geen reacties

Wanneer je een webshop hebt is het misschien nog wel belangrijker om goed gevonden te worden dan bij een normale website. Het is immers een directe bron van inkomsten en daarvoor heb je natuurlijk wel klanten nodig! Daarom vandaag 4 tips om jouw webshop beter vindbaar te maken. 1. Zoekwoorden Wat typen jouw klanten in

24 januari 2014
Geen reacties

Als je een fantastisch product hebt, dan wil je dit natuurlijk aan de wereld laten zien. Het kan alleen moeilijk zijn om te kiezen op welke manier. Nu er zoveel social media platformen bij blijven komen zien we soms door de bomen het bos niet meer. Zou je je activiteiten op alle platformen moeten richten

5 april 2013
Geen reacties

21 maart, 7.30: Op de snelweg richting Amsterdam, op naar Digital Marketing Live. Digital Marketing Live? Ja! Een must voor de offline én online marketeer. Dit tweedaagse evenement in de Westergasfabriek wordt dan ook jaarlijks door duizenden marketeers bezocht. Ze komen hier om te netwerken maar ook om kennis op te doen en te delen.

10 mei 2012
Geen reacties

Buckaroo toonaangevende leverancier van betaaloplossingen start vanaf vandaag een samenwerking met SEO Online Marketing, internetmarketing bureau uit Breda. De wereld van online betaalmethodes verandert dagelijks. Met de expansiedrift van de Nederlandse webwinkeliers en online ondernemers als drijfveer. Buckaroo helpt online ondernemers om hun binnenlandse en buitenlands betaalverkeer te stroomlijnen. Buckaroo heeft, mede door de recente

14 november 2011
Geen reacties

Wereldwijd maken maar liefst 750 miljoen mensen gebruik van Facebook en daar komen dagelijks nog ruim 600.000 nieuwe gebruikers bij. Het is dan ook zeer aannemelijk dat bedrijven zich ook meer moeten gaan profileren op het gebied van Facebook. Maar waarom is het nu juist zo interessant om hier iets mee te doen? En hoe

24 oktober 2011
Geen reacties

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk van de wereld. Heel veel MKB ondernemers hebben al een LinkedIn profiel. Linkedin wordt vaak ingezet voor de volgende zaken: Het aantrekken van nieuw personeel Het onderhouden van zakelijke contacten Discussiëren met concullega’s in verschillende groepen Op de hoogte te blijven van nieuwe kansen, mogelijkheden bij andere bedrijven Het