- Hoeveel keer de pagina is verspreid via Twitter, of de link ervan is geplaatst in een tweet.
- De waarde of invloed van de Twitter-accounts, die de pagina hebben getweet.
- Hoeveel keer de pagina is geliked via Facebook.
- Hoe vaak de pagina is geshared via Facebook.
- De waarde of invloed van de Facebook-accounts, die de pagina hebben geliked of gedeeld.
- Hoeveel afbeeldingen er van de pagina zijn gepind via Pinterest.
- Stemmen die een pagina heeft gekregen via social sharing sites, zoals Reddit en Digg.
- Het aantal 1’tjes van Google, die de pagina heeft gekregen.
- De waarde of invloed van de Google-accounts, die de pagina een +1 hebben gegeven.
- Het helpt mee als de social media-accounts die de pagina verspreiden van een geverifieerde eigenaar zijn.De inhoud van het bericht rondom de link van de pagina die via social media wordt verspreid.
- Social signals van de hele website, dus verschillende onderdelen van de inhoud die via social media worden verspreid. Hoe meer hoe beter.
SEO factoren voor social media
