Blog

4 oktober 2011
Geen reacties

Je genereert al bezoekers op je website middels seo of sea. Vervolgens heb je gewerkt aan conversie optimalisatie en meet je het aantal ingeschreven nieuwsbriefleden. Maar wat zijn de volgende stappen? Je stuurt aanbiedingen voor je product of dienst naar klanten en potentieel klanten. Je wilt immers dat zij bij jouw kopen en niet bij

7 juni 2011
Geen reacties

SEO Online Marketing heeft sinds vandaag een Google Adwords Qualified Individual in haar gelederen. Om in aanmerking te komen voor het Google Adwords Qualified Individual certificaat moet een tweetal examens over het inzetten van Google Adwords worden afgerond met een score van minimaal 80%. Google Adwords Qualified Individual Breda Bastin van Oers, directeur van SEO

17 mei 2011
Geen reacties

In dit artikel bespreek ik de voor en nadelen van een verkoopsite op een los domein en een aantal belangrijke stappen voor het opbouwen van een TOP landingspagina. Actiemarketing als onderdeel van het marketingplan Actiemarketing is een niet meer weg te denken onderdeel van het marketingplan. Met actiemarketing kan je op korte termijn de doelgroep

23 maart 2011
Geen reacties

Een belangrijk deel van website optimalisatie is conversie optimalisatie. Mooi dat er bezoekers op je website komen door de inzet van SEO of SEA, maar hoe zorg je voor een optimale conversie? In dit artikel bespreek ik hoe je start met conversies meten, hoe je op je website de conversie kan verhogen en 6 conversie

16 februari 2011
Geen reacties

SEO is een afkorting van Search Engine Optimalisation. In het Nederlands; zoekmachine optimalisatie. Oftewel het bevorderen van een goede ‘organische vermelding’ binnen de zoekmachines. Het woord ‘organisch’ is hier wat vreemd gekozen, maar betekend de niet-betaalde resultaten in de Google Ranking. De tegenhanger van SEO is SEA. Het inzetten van Search Engine Advertising. Ofwel het