Blog

19 april 2013
Geen reacties

Donderdag 18 april 2013, de derde en laatste dag van de Sanoma Media Parade. Van 9.30 tot 16.15 zijn er in 11 zalen en het Atrium kennissessies volop interessante informatie over uiteenlopende onderwerpen.  Het inschrijven van deze kennissessies kon al een paar weken eerder, we hebben de dag aardig weten te vullen met online onderwerpen.

15 april 2013
Geen reacties

Goed gevonden worden in zoekmachines door middel van SEO is één, maar zorgen dat je bezoeker je website positief ervaart en daarom weer terugkeert is een tweede. De gebruiksvriendelijkheid van je website is daarom iets waar je goed op moet letten bij het bouwen of optimaliseren van je website. Met behulp van wireframes en een

5 april 2013
Geen reacties

21 maart, 7.30: Op de snelweg richting Amsterdam, op naar Digital Marketing Live. Digital Marketing Live? Ja! Een must voor de offline én online marketeer. Dit tweedaagse evenement in de Westergasfabriek wordt dan ook jaarlijks door duizenden marketeers bezocht. Ze komen hier om te netwerken maar ook om kennis op te doen en te delen.

12 maart 2013
Geen reacties

Bijna al onze medewerkers zijn nu via een blog aan bod geweest. Wie doet wat? Zo hebben wij junioren die hier tijdens hun studietijd werken, maar ook parttimers en fulltimers. Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk bij SEO Online Marketing? Het lijkt mij leuk wat meer inzicht te geven in onze processen. Wanneer er

8 maart 2013
Geen reacties

Google is continu bezig met het verbeteren van het Adwords systeem. Zo heeft Google in februari een nieuwe update aangekondigd, enhanced campaigns, oftewel geoptimaliseerde campagnes. De voornaamste reden voor de update is het toegenomen internet gebruik op mobiele platformen. Door middel van deze enhanced campaigns, moet het mogelijk zijn om potentiele klanten effectiever en eenvoudiger